Київ
Повна зайнятість
Вимоги:
- Вища медична освіта;
- Додаткова освіта за напрямком маркетингу (бажано);
- Досвід роботи з Rx портфелем від 2 років;
- Практичні навички з розробки бренд-стратегії, маркетингового плану, промоційних матеріалів;
- Досвід успішної реалізації науково-практичних заходів (конференцій, конгресів);
- Наявність водійських прав категорії «В» та практичного досвіду керування;
- Досвідчений користувач MS Office, а також спеціалізованих ресурсів Proxima Research в АТС, INN; CRM, Qlik View.
Довіряємо:
- Розробка і впровадження маркетингової стратегії з просування продуктів Rx групи;
- Планування та контроль за маркетинговим бюджетом згідно узгоджених планів;
- Управління асортиментним портфелем;
- Аналіз ринку в цілому, конкурентів, трендів;
- Організація і проведення різноманітних маркетингових заходів (рекламних кампаній, презентацій, конгресів, конференцій);
- Виведення нових продуктів та торгових марок на ринок;
- Розробка промоційних матеріалів;
- Проведення тренінгів для зовнішньої служби;
Гарантуємо:
- Потужну команду професіоналів поруч;
- конкурентну заробітну плату;
- можливості для навчання, професійного розвитку та кар'єрного росту.