Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
26 травня 2021

Дарниця впроваджує систему цифрового управління персоналом

26 травня 2021

Фармацевтична компанія “Дарниця” розробляє проект впровадження системи SMART HCM для ефективного управління людським капіталом, яка функціонує на базі рішення Microsoft Dynamics 365. Диджиталізація HR-функції є продовженням обраної стратегії перетворення “Дарниці” на 100% цифрову компанію. 

Система SMART HCM поєднує в собі Dynamics 365 і технології штучного інтелекту для автоматизації процесів рекрутингу, адаптації, навчання та оцінки працівників. Обране рішення збільшить ефективність HR-процесів і залучення персоналу та скоротить витрати часу на оцінку і навчання співробітників.

Олена Соколова, директорка з управління персоналом фармацевтичної компанії “Дарниця”: “Цифрові технології допомагають нам будувати правильні комунікації зі співробітниками, ефективно протистояти новим викликам і забезпечувати подальше зростання “Дарниці”. Диджиталізація процесу управління персоналом дозволяє не лише посилити ефективність команди, а й забезпечити індивідуальну увагу та турботу про кожного співробітника”.

Власний цифровий асистент, якого  отримують нові співробітники,  у півтора рази скоротить період їх адаптації і зробить більш комфортною інтеграцію у корпоративне середовище.

Загалом HCM охоплює підбір і взаємодію з працівниками, управління подіями, електронне навчання, розвиток навичок та компетенцій, гейміфікацію робочих процесів і оцінку. Система має зручний інтерфейс і забезпечує широкий набір каналів взаємодії, зокрема, веб-портал та чат-боти. HCM відкриває доступ користувачам до бази знань і завдяки інтеграції з ERP системою SAP дозволяє здійснювати розсилки та акумулювати у персональному кабінеті всю необхідну інформацію.

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.