Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
08 грудня 2021

«Дарниця» взяла участь у дослідженні життєстійкості компаній

08 грудня 2021

Фармацевтична компанія «Дарниця» взяла участь у щорічному дослідженні життєстійкості організацій, яке вже вдруге проводить консалтингова група One Philosophy. Голова правління Darnitsa Group Дмитро Шимків став одним з 54 керівників та власників організацій, які поділилися своїми думками та перевіреними практиками, що дають їм змогу протистояти різним викликам.

Дослідження проводили шляхом глибинних інтерв’ю та онлайн-опитувань власників і топменеджерів. Їхні відповіді проаналізували та об'єднали у єдиний звіт, визначивши ключові тренди, які сьогодні впливають на організації та бізнеси у нашій державі.

За результатами дослідження, одним з основних факторів впливу очікувано стала пандемія Covid-19. З одного боку, вона додала клопоту керівникам у вигляді необхідності організувати сталу роботу в умовах карантинних обмежень, вакцинувати персонал, а з іншого – відкрила можливості для розвитку, якими й скористалися життєстійкі компанії. Вони мобілізували команди й почали активно запроваджувати новації.

Зокрема «Дарниця» провела активну диджиталізацію робочих процесів, перейшла на нову бізнес-модель й випустила на ринок понад два десятки нових продуктів.

«Ми перейшли на нову бізнес-модель — людинократію, пласку структуру, змінили багато підходів по роботі з клінічними дослідженнями, працюємо з багатьма міжнародними інституціями, плануємо зробити 21 лонч цього року, заходимо на нові ринки, — розповідає Голова правління Darnitsa Group Дмитро Шимків. — Раніше система управління в компаніях була централізованою, кожен окремий сегмент не мав повної картинки й рішення ухвалювалися нагорі. Вищий рівень, що передбачає більше знань, більше інформації та більш високі рішення, — це вже в минулому. Зараз у гіперпов’язаному світі всі ланки можуть самостійно ухвалювати рішення й відповідно ставати автономними підрозділами».

За словами Дмитра Шимківа, в умовах, коли люди, маючи всю інформацію та повноваження, не завжди готові ухвалювати рішення, саме перехід до пласкої структури організації буде найбільшим викликом для фармацевтичної галузі.

«Є люди, які просять про збільшення повноважень, empowerment, а є ті, хто — ні. Зі свого боку, ми робимо більший empowerment бізнес-підрозділів, щоб вони самостійно управляли P&L (доходами та витратами). Створюємо організації всередині організації, умови й стимули, щоб перетворити працівників на підприємців, які ніби стають власниками бізнесу. Люди повинні заробляти з нами», — зазначив Дмитро Шимків.

Консалтингова група One Philosophy заснувала у 2020 році платформу #Життєстійкі, яка стала майданчиком для спілкування власників бізнесу, генеральних директорів і керівників організацій з метою віднайти ефективні у нових реаліях стратегії та прогресивні лідерські практики, які працюють в Україні. Тоді ж One Philosophy провела перше дослідження життєстійкості, яке зробили щорічним.

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, вирішення проблем болю. Протягом 2015-2020 років «Дарниця» випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів.

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.