Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла
Новини

Дарниця змінює дизайн упаковок лікарських засобів

04 лютого 2020

Фармацевтична компанія Дарниця оновила дизайн пакування безрецептурних лікарських засобів.  В аптеки надійшов перший препарат у новій стилістиці - назальний спрей Ріназал® Екстра і пребіотик Лактунорм®. Реалізацію рецептурних засобів в нових упаковках Дарниця розпочала в 2019 році. 

Редизайн продуктового портфелю є частиною процесу трансформації Дарниці. Він відображає інноваційні зміни, нові стратегічні цілі і підходи в роботі компанії. Дарниця змінюється, щоб з лідера українського ринку перетворитися на міжнародний фармацевтичний бренд.

Нова філософія бізнесу і стратегічні цілі компанії знайшли своє відображення у візуальній комунікації. Задачу поєднати у новому дизайні традиції та інновації, величезний потенціал і майбутні перспективи успішно реалізувала  креативна команда Saatchi & Saatchi Ukraine.

Андрій Обрізан, генеральний директор Дарниці:

“Мета редизайну – зробити зовнішній вигляд упаковки зручним та інформативним для пацієнта. Для цього компанія застосувала зручну і зрозумілу навігацію, колоркодінг та інші сучасні інструменти, що візуально виділяють бренди Дарниці на аптечних полицях. Обов’язковим елементом, що об’єднав усі пакування препаратів, став логотип Дарниці і фірмовий графічний елемент — стилізована латинська літера d. Верхня сторона усіх вторинних упаковок має фон фірмового зеленого кольору, що полегшує ідентифікацію препарату з виробником і є зручним для фармацевтів. На рецептурних препаратах інформація про дозування додатково виділена кольором, щоб уникнути можливої плутанини і унеможливити негативні наслідки для пацієнта”.

Найбільш амбітною задачею в процесі редизайну стало поєднання в цілісну систему портфелю з 280 найменувань препаратів, які є популярними і впізнаваними серед споживачів. Для цього було застосоване кольорове кодування відповідно до симптоматики, що включає 12 кольорів для різних терапевтичних груп.

Справжнім викликом аптечному мерчендайзингу стала новація в дизайні безрецептурних препаратів - плашки декількох однакових упаковок, зіставлені одна з одною, утворюють цілісне зображення (пазл). Це виділяє упаковки лікарських засобів Дарниця на вітринах аптек.

Для зручності споживачів розроблена зручна і зрозуміла навігація з використанням піктограм за формою випуску, щоб при першому погляді на упаковку був зрозумілий її вміст - таблетки, сиропи, гранули, гелі тощо. Піктограмами позначається також додаткова інформація – вік, з якого дозволене застосування препарату, рекомендований температурний режим зберігання, наявність рослинних компонентів та ін.

У 2019 році Дарниця оновила стиль бренду. В рамках ребрендингу новий стиль пакування вже отримали препарати рецептурного напрямку - Тіара Тріо®, Тіара Дуо і лончі 2019 року – Превентор, Періндопрес® А, Плазмовен®.

У жовтині 2019 року Дарниця представила новий логотип. Він поєднує латинську d – першу літеру назви компанії та стилізоване зображення мікроскопа - постійного пошуку, досліджень і нових рішень.

Фармацевтична компанія Дарниця заснована у 1930 році. З 1998 року є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Частка Дарниці у 2019 році склала 13,76%. Кожна сьома упаковка препаратів на аптечних полицях вироблена в Дарниці. Продуктовий портфель компанії включає близько 280 найменувань готових лікарських засобів. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія і вирішення проблем болю. Продукція Дарниці експортується до 16 країн світу. Чистий дохід компанії у 2016-2018 рр. щорічно зростає в середньому на 18,6%. Чистий прибуток у цьому ж періоді зростав у середньому на 15,7% у рік. Бенефіціарами фармацевтичної компанії Дарниця є родина Загорій.

Поділитися:

Пов’язані
препарати

РІНАЗАЛ® ЕКСТРА

Спрей назальний, дозований.
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.