Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Завдяки цифровим технологіям Дарниця скоротить термін виходу нових лікарських засобів

16 February 2021

До кінця 2021 року “Дарниця” планує випустити понад 25 нових фармацевтичних брендів, які загалом налічують 50 товарних позицій. Завдяки переходу компанії на цифрові технології кожен четвертий з цих продуктів з’явиться на аптечних полицях на 2 місяці раніше запланованого графіку.

Cвоєчасні інвестиції в обсязі близько 100 мільйонів гривень і ранній старт проєктів з цифрової трансформації позитивно вплинули на ефективніть процесу реєстрації і внесення змін до досьє лікарських засобів та мінімізували ризики, спричинені карантинними обмеженнями. В 2020 році “Дарниця” щодва тижні отримувала нову реєстрацію ліків і щотижня здійснювала перереєстрацію власних продуктів в Україні.

Олександр Торгун, директор з регуляторних питань: “Досягти зростання ефективності в регуляторній сфері ми змогли завдяки орієнтованості на передовий світовий досвід, постійному пошуку та впровадженні найпрогресивніших ідей. Пріоритетом “Дарниці” є пацієнт і ми робимо все, щоб забезпечувати максимальний рівень якості і безпеки наших продуктів”.

“Дарниця” першою серед фармкомпаній в Україні почала досліджувати вплив цифрових технологій на прискорення виходу нових продуктів і збільшення доступності лікарських засобів. За словами Олександра Торгуна, “Дарниця” вже використовує повністю цифрове досьє, перейшла на електронний моніторинг застосування лікарських засобів і розпочала використання електронних майстер-файлів (eTMF) в процесі клінічних досліджень.

“Цифрові інновції стабілізують роботу регуляторної служби і зменшують вплив факторів ризику, викликаних локдауном. В 2020 році ми здійснили 24 реєстрації нових лікарських засобів, 55 препаратів були перереєстровні, внесено 350 змін до реєстраційних посвідчень. Ми отримали затвердження 90 процедур в 16-ти країнах світу, що також є результатом цифрової взаємодії і дозволяє компанії фокусно розширювати присутність на зовнішніх ринках”, – повідомив директор департаменту з регуляторних питань “Дарниці”.  

В компанії підкреслюють, що завдяки трансформації регуляторного департаменту і новим цифровим платформам змогли завершили клінічні дослідження в надскладних умовах і прискорити процес виходу 10-ти нових продуктів.

“Тепер нові препарати з’являються на аптечних полицях раніше і часто є більш доступною альтернативою для українців, аніж лікарські засоби іноземного виробництва”, - зазначає Олександр Торгун.

1 / 2
Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.