Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
14 жовтня 2021

Парацетамол-Дарниця входить до рекомендацій серед споживачів України

14 жовтня 2021

У 2020 році ВООЗ та світові медики називали препарати парацетамолу одними із ефективних засобів у зниженні підвищеної температури. Особливої актуальності це набуло у період COVID-2019. Минулого року продажі парацетамолу в Україні підвищили рекорди попередніх років. Першим із них є Парацетамол від фармацевтичної компанії "Дарниця".

У 2021 році Дарниця вирішила не тільки перевищити минулорічні результати, а ще й провести лонч бренду Парацетамол-Дарниця у масмедіа. Перша хвиля активності відбулася у березні 2021 року, друга – у серпні.

За показниками Proxima Research, Парацетамол від Дарниці,  як і раніше, є №1 продажів в упаковках та грошах, перевищивши фактично у 3 рази найближчого конкурента. Станом на 3-й квартал 2021 доля продажів Парацетамол-Дарниця в ринку монопрепаратів парацетамолу України в упаковках склала 71,1%, в грошах – 72,4%.

Щоб переконатися, чи є Парацетамол-Дарниця лідером та стійким брендом для українського споживача, Дарниця також провела дослідження серед українських споживачів віком 18-60 років, разом із компанією Gradus, за результатами 3-го кварталу 2021 року.

72% споживачів підтвердили, що регулярно купували Парацетамол-Дарниця, 70% готові рекомендувати Парацетамол-Дарниця близьким та знайомим, близько 40% споживачів асоціюють Парацетамол тільки із компанією Дарниця.

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія "Дарниця" заснована в 1930 році та в цьому році святкує своє 91-річчя. З 1998 року “Дарниця” є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Стратегічні напрямки розвитку портфеля - кардіологія, неврологія, вирішення проблем болю. Протягом 2015-2020 років "Дарниця" випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів.

*Наведена вище інформація призначена виключно для розповсюдження у спеціалізованих виданнях призначених для медичних установ та лікарів, а також на конференціях та семінарах з медичної тематики

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.