Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
12 листопада 2021

80% перехворівших на COVID-19 стикаються з порушеннями нервової системи

12 листопада 2021

Згідно з дослідженням Gradus Research*  на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця» найбільш поширені симптоми, які відчували хворі на COVID-19 після одужання, це слабкість (59%), швидка втомлюваність (55%) та втома без навантаження (46%).

Дослідницька компанія Gradus Research* провела на замовлення фармацевтичної компанії  «Дарниця» дослідження поширеності пост-COVID-19 симптомів в Україні. «Пост-COVID-19 синдром» - це наявність симптомів хвороби навіть через 12 тижнів з моменту інфікування. Синдром може розвиватися в людей, що мали важкий перебіг коронавірусної інфекції, так і у людей, які мали легкі або помірні симптоми.

До ТОП-3 найбільш поширених категорій симптомів пост-COVID-19 синдрому, з якими стикалися хворі після одужання, відносяться симптоми, які пов’язані з нервовою системою (80%), психоемоційним станом (65%) та симптоми з боку дихальної системи (60%).

Найбільш поширені симптоми, які відчували хворі на COVID-19 після одужання, це слабкість (59%), швидка втомлюваність (55%), втома без навантаження (46%), втрата нюху (39%), головний біль/мігрень (37%), біль у суглобах (30%), занепокоєння (28%), погіршення пам’яті (27%), втрата смаку (27%), підвищений/понижений тиск (25%).

Серед тих, хто зіштовхнувся з пост-COVID-19 синдромом, 43% - позбулися всіх його симптомів, а 44% - все ще відчувають вплив тих чи інших симптомів. Найбільш популярними способами подолання симптомів, які застосовували хворі, є вживання вітамінів, БАДів (40%), а також прийом медикаментів (29%).

Люди, які зіштовхнулися з симптомами пост-COVID-19 синдрому, мали більш толерантне ставлення до себе з боку членів власної родини (48% - поставилися з розумінням), порівнюючи з друзями (34%) чи колегами (28%).

Переважна більшість (74%) респондентів слідкують за новинами, пов’язаними з COVID-19, найчастіше використовуючи для цього соціальні мережі та телебачення (58% та 48% відповідно).

Для тих, хто стикався з пост-COVID-19 синдромом, найбільш затребуваною інформацією, пов'язаною з хворобою, є інформація про лікування COVID-19 / пост-COVID синдрому (12%). Як повідомлялося раніше, фармацевтична компанія «Дарниця» запустила інформаційний ресурс про пост-ковід. На платформі postcovid.darnitsa.ua** представлена експертна, перевірена інформація про пост-COVID-19 та шляхи його подолання. Унікальність ресурсу полягає в тому, що компанія «Дарниця» збирає, аналізує та систематизує міжнародну практику та дослідження та робить її доступною для широкої аудиторії. Кожне слово та кожна порада підкріплені доказовою медициною, а інформація про симптоми регулярно оновлюється.

«Фармацевтична компанія «Дарниця» продовжує знайомити широку аудиторію з актуальними питанням щодо пост-COVID-19 синдрому. Зокрема ми провели дослідження, щоб розуміти реальний стан справ з пост-COVID-19 синдромом в Україні і бачимо великий попит на інформацію стосовно цього питання, саме тому продовжуємо працювати з нашим порталом postcovid.darnitsa.ua**, наповнюючи його актуальною експертною інформацією з міжнародних джерел» - зазначив Ігор Никифорчин, директор з медичних питань фармацевтичної компанії «Дарниця».

Довідка.

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році та в цьому році святкує своє 91-річчя. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля - кардіологія, неврологія, вирішення проблем болю. Протягом 2015-2020 років «Дарниця» випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів.

*Дослідження компанії Gradus Research на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця», 1527 інтерв’ю, чоловіки та жінки віком від 18 до 60 років, що мешкають в Харкові, Києві, Львові, Одесі, Запоріжжі та Дніпрі, 2-4 листопада 2021 року.

**Інформація на цьому сайті носить суто інформаційний характер та не може бути використана для самодіагностики чи самолікування.

1 / 3
Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.