Створена Київська філія Українського інституту експериментальної ендокринології. В 1932 році філія випустила перші препарати - гематоген рідкий та у таблетках.
Побудовані нові виробничі корпуси Київської філії. В 1940 році філія виробляла понад 4 млн одиниць продукції.
Створений Дарницький хіміко-фармацевтичний завод. Підприємство нарощує свою виробничу базу.
Початок експуатації склодувного та ампульно-таблеткового цехів. Виробництво ін’єкційних розчинів зросло до 100 млн ампул в рік.
Побудовані нові корпуси: хімічний та таблетковий цехи, склад готової продукції.
Створено Київське виробниче хіміко-фармацевтичне об'єднання «Дарниця» у складі: Дарницького та Борщагівського хіміко-фармацевтичних заводів, Київського вітамінного та Монастирищенського хіміко-фармацевтичного заводів.
Початок модернізації виробництва імпортним обладнанням.
Зміна форми власності на АТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Генеральним директором обраний Володимир Загорій.
Дарниця стає №1 з реалізації лікарських засобів у натуральному вираженні. Компанія досі є беззаперечним лідером.
Початок виробництва стерильних цефалоспоринових антибіотиків відповідно до вимог GMP.
Незалежний аудит британських експертів на відповідність вимогам GMP. В 2003 році компанія отримала перший національний сертифікат GMP (виробництво стерильних антибіотиків для приготування розчинів для ін'єкцій у флаконах).
Дарниця створила спеціалізовані виробництва макролідних антибіотиків та лікарських засобів у формі крапель.
Розпочав роботу новий лабораторний корпус у відповідності до світових стандартів.
Реалізований проект логістичного комплексу зі 100% автоматизацією процесів – перший і досі єдиний склад такого рівня у фармацевтичному виробництві в Україні та Східній Європі.
Повномасштабне технічне переоснащення ампульного цеху. Річний обсяг виробництва зріс до 400 млн ампул.
Відкрито унікальне для України виробництво інфузійних розчинів. Інвестиції у виробництво склали 20 млн євро.
Реалізовано проект міграції системи SAP до хмарної платформи Microsoft Azure.
Компанія визначила новий вектор розвитку – створення міжнародного фармацевтичного бренду, лідерство у складних генериках, розбудова повністю цифрової компанії. Водночас Дарниця оновила логотип – відтепер це переосмислений мікроскоп, який є символом постійного розвитку та пошуку.
Підвищення безпеки лікарських засобів завдяки цифровізації процесу фармаконагляду.
Прискорення випуску препаратів з 30 до 18 місяців. Впровадження корпоративної системи DWH & BI. Запуск e-commerce. Завершення реновації офісу як продовження масштабної трансформації компанії.