Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь

«Дарниця» отримала премію «HR-бренд 2022»

31 October 2022

27 жовтня 2022 рік. Вітчизняна фармацевтична компанія «Дарниця» отримала нагороду «HR-бренд 2022» у номінації «Культурний код компанії» з проєктом «#ФармОборона. Кожен на своєму місці».

Премія «HR-бренд Україна» - щорічна незалежна авторитетна премія національного масштабу за найбільш успішні проєкти в галузі управління персоналом. Премія  об’єднує усі галузі бізнесу. Кейси були представлені номінантами під час Всеукраїнського марафону кейсів «HR-бренд 2022». Церемонія нагородження переможців теж відбулася наживо.

Індустрія, в якій працює «Дарниця», є наукоємною. Тому шанобливе ставлення до працівників, як до носіїв цінних знань, що адаптовані та глибоко інтегровані в бізнес, не змінилося й у воєнні часи. «Дарниця» не тільки зберегла команду, а разом з тим довоєнний розмір заробітної плати та дієву систему мотивації - преміювання на основі ключових показників ефективності, а й відкрила нові робочі місця водіїв, хіміків та працівників виробництва. Одночасно перед компанією стояло питання швидкої адаптації людей під потреби бізнесу у воєнних умовах. Прикладом такої переорієнтації став безкоштовний всеукраїнський кол-центр, що консультує українців щодо наявності будь-яких ліків у будь-яких аптеках країни. Тож коефіцієнт плинності персоналу залишається на рівні минулого року – 1,6%.

Ключовою для об’єднання команди стала комунікаційна програма «#ФармОборона. Кожен на своєму місці» у внутрішній соціальній мережі Workplace від Facebook. Проєкт мав на меті виконання конкретних завдань: зберегти всю команду, забезпечити стабільність сталого бізнесу, надати команді відчуття причетності до перемоги та налаштувати онлайн-комунікацію відповідно до нових потреб співробітників. Комунікаційна програма включала історії про Героїв ФармОборони, системну комунікацію керівництва, консультаційні послуги для команди, корпоративний «бла-бла-кар». Залученість колективу у внутрішні комунікаційні проєкти компанії у воєнний період сягнула 70.25%, при цьому кількість активних користувачів Workplace – 80,85%.

Нещодавно в компанії провели дослідження залученості персоналу за методикою eNPS та отримали результат +53, який підвищився від попередніх даних такого опитування на 14 пп (eNPS за результатами грудня 2021 р склав +39).

«Корпоративна культура – це моральні орієнтири, що лежать в основі бізнесу та впливають безпосередньо на результати компанії та допомагає успішно вирішувати складні завдання. Широка та регулярна комунікація, залученість співробітників та інвестиції в розвиток людей - все це навіть під час широкомасштабних воєнних дій були в “Дарниці” та привели до відповідного результату», - підкреслив представник журі під час нагородження компанії.

«Мені приємно отримати цю нагороду. Приймаю її від імені усієї команди “Дарниці”. Головною метою проєкту “#ФармОборона. Кожен на своєму місці” було зберегти вмотивовану команду, яка подбає, щоб ліків вистачило всім українцям у кожному куточку нашої Батьківщини. Ми пишаємося тим, як ми пройшли ці випробування. Вони зробили нас загартованими, що дозволяє нам з упевненістю дивитися у майбутнє», - відзначила Олена Соколова, директорка з управління персоналом фармацевтичної компанії «Дарниця».

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Під час війни передано понад 1,9 млн упаковок ліків на суму 171 млн грн як благодійність до МОЗ, медичних установ та благодійних організацій.

1 / 9
Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.