Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь

КМДА та «Дарниця» об’єднуються, щоб допомагати киянам у пошуках ліків

02 May 2022

Квітень 2022 рік. Контактний центр міста Києва та фармацевтична компанія «Дарниця» підписали Меморандум про співпрацю. Метою цього Меморандуму є консолідація зусиль, спрямованих на формування доступного та зручного сервісу для оперативного прийому звернень громадян стосовно лікарських засобів та їх доступності в аптеках.

Контактний центр міста Києва (короткий номер 1551*) — це зручний спосіб безпосередньо розповісти про проблеми міста та допомогти зробити столицю кращою. Контактний центр створений при Київський міський державній адміністрації (КМДА) та входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці Контактного центру оперативно в режимі онлайн надсилають звернення громадян до відповідних структурних підрозділів адміністрації м. Києва, щоб надати компетентну та розгорнуту відповідь від виконавців. Кожного дня Контактний центр отримує більше 30 тис звернень, стосовно ЖКГ, благоустрою, охорони здоров’я та іншого.

На початку квітня фармацевтична компанія «Дарниця» оголосила про відкриття власного кол-центру, щоб допомагати українцям у питаннях стосовно лікарських засобів. Важливо, що на гарячу лінію можна звернутися з приводу ліків будь-якого виробника, не тільки «Дарниці», тому що під час війни немає місця конкуренції і сила тільки в єдності.

За телефоном 0 800 – 407 – 877 ** щоденно з 8:00 до 20:00 можна отримати консультацію щодо пошуку ліків будь-якого виробника по всім відкритим аптекам, а у разі відсутності потрібного лікарського засобу в аптечних мережах, отримати інформацію щодо можливої заміни по активній діючий речовині.

У найактивніші дні кол-центр отримує до 100 звернень. Найчастіше українці шукають препарати від серцево-судинних захворювань, порушень функцій нирок, для лікування щитовидної залози, ноотропи, препарати для зниження холестерину, інсулін. Також кол-центр отримує дзвінки від пільгової категорії пацієнтів, які мають рецепти на безкоштовне отримання лікарських препаратів за програмою «Доступні ліки» і не знають, в яких аптеках можна отримати препарати, оскільки аптеки, в яких вони отримували їх раніше, не працюють. Дзвінки надходять з усіх регіонів Україні, навіть з непідконтрольних територій.

«Під час війни ефективна співпраця бізнесу та держави є надважливою. Як лідер фармацевтичної галузі,*** «Дарниця» активно співпрацює з державою на всіх рівнях: МОЗ, ЗСУ, КМДА, ВРУ, РНБО. Цей меморандум - ще один крок у спільній боротьбі. Хочу підкреслити, що «Дарниця»  працює з першого дня війни та вже передала на благодійність ліків на більше ніж 32 млн.грн. Кол-центр – ще один з видів нашої допомоги під час війни, на цей раз на інформаційному фронті. Так переможемо!» - зазначив Дмитро Шимків, голова ради директорів Darnitsa Group.

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю.

*безкоштовна послуга доступна для абонентів операторів мобільного зв’язку «Київстар», «Vodafone» та «lifecell»

**Дзвінки безкоштовні для будь-яких мобільних операторів в межах України

***В натуральному виразі за даними Proxima Research 2021-2022

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.